Saturday 13 February 2010

Denne uka!

For en fantastisk uke, det har skjedd så utrolig mye gøy. På onsdag hadde jeg vors hos meg med 13 andre jenter så ble vi invitert til Magnus for vorset fortsatte før vi dro på jibbekro på Comeback.
Ja Jibbekro hva er det? Litt slækk snowboard stil. Jibbe var et dårlig tema må jeg si, men gjorde så godt jeg kunne for å kle meg litt som en jibber. Det var iallefall en minnerik kveld!    

 Så dagen derpå med fem timers søvn var det Norefjell med breddeklassen. OG jeg skulle for første gang stå på slalåm, det var vanskeligere enn jeg trodde, men en gang må være den første!

Gjett hvem vi så, Sebastian Warholm han spiller i Himmelblå og Linus i svingen
Han var så søt!


No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting! I adore to read them all! <3
xx