Monday 18 January 2010

Sommerklær

Lenger etter sol og sommer nå, merker at snø, kulde og mørket er nok. Det er så kjedelig for jeg blir så mye  inneværende når det er så deilig å kunne være ut og nye været. Men den som venter på noe godt ventes ikke for eves.
Nå kommer det også så mye vår/ sommer klær ute på nette som gjør at jeg enda mer gleder meg til sommer. Selv om denne sommerferien blir annerledes, i år etter 8 år på camping i Italia skal vi ikke dra nedover pågrunn av ulike grunner men jeg sorger over ikke for det. For i august  reiser jeg til Roma uansett, så da må jeg ha litt sommerklær til det. Man har alltid en grunn for å shoppe!!
Her er iallefall litt av H&m sin sommerklær, og ja jeg vil ha alle klærne som jeg har  lagt ut.







No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting! I adore to read them all! <3
xx