Sunday 24 January 2010

Søndag

Denne søndagen har både vært rolig og slitsom, har hatt et utrolig kjip innlevering i gym om å lage periodeplan. Det tar alt for laang tid å lage en, spesielt når læreren er så streng og nøye. Men jeg har også hatt en fin søndag, har vært i bakehumør, men gikk ikke akkurat som planlagt. Jeg hadde tenkt å lage skolebrød men manglet eggekrem til det i midten så jeg bare mixet min egen eggekrem, men den ble ikke bra. Så skal fikse det imorgen.  

Ellers så lagde jeg noe kjempe godt til middag, pinnebrød snurret rundt en pølse med ost rund. Det var kjempe godt, er så lei vanlig pølse i brød så dette er noe jeg skal lage flere ganger. Så slutten av min søndag er det å se på søndagfilmen - en av mine favoritter "Walk the line".

                       På bildet ser det ikke så godt ut, men det var det!



2 comments:

  1. mmm, ser kjempe godt ut. Det må jeg prøve også :)

    ReplyDelete
  2. Ja det burde dere, en bedre variant av pølse i brød.

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I adore to read them all! <3
xx