Wednesday 27 January 2010

Årets bad day

Kunne ønske jeg bare kunne skippe unna denne dagen, men årets dårlige dag måtte komme en gang og i dag gjorde den. Skolen i dag var ikke noe bra, det eneste jeg ville var å dra hjem. Men uten mine gode venner Silje, Bettine og Ida som støttet meg og gjorde meg glad igjen orket jeg dagen. Jeg satt veldig pris på støtten jeg fikk, tusen takk. Så har jeg heldigvis en familie som støtter meg og hjelper meg. Hva skulle jeg gjort uten dere!
Så skjedde det noe tragisk i den farlige byen Horten, ett helikopter styrtet med fire personer i og de er enda ikke funnet. Tragisk rett og slett.

Kan ikke tro at søsteren min virkelig vill be lærer fordi jeg hater lærere ( spesielt en) , men da vil hun definitivt bli den læreren hun kunne ønske hun hadde, en som støttet eleven enn å rakke ned på de.  Min motivasjon er: Jeg har bare 4 mnd igjen av den dumme skolen så stikker jeg til Roma!

Så bortsett fra at dagen min sugde så  måtte jeg shoppe litt for å gjøre dagen litt bedre.



Jeans tights fra H&M








4 comments:

  1. Ååå, du er så søt Camilla! :D er utrolig glad i deg og du betyr ufattelig mye for meg!! <3 Utrolig kul den neglakken var!!

    Klem

    ReplyDelete
  2. ÅÅÅ det var koselig sagt Bettine jeg er også kjempe glad i deg <3

    ja likte den veldig godt, ble litt fresht :)

    puss

    ReplyDelete
  3. Ååå! Camilla! Jeg er så utrolig glad i deg! Digger å muntre deg opp for du fortjener det! Herlige menneske! :D
    <3 Silje

    ReplyDelete
  4. ÅÅ Silje du er så god, kjempe koselig sagt av deg <3
    Jeg er utrolig glad i deg å, jeg hjelper deg å hvis du trenger støtte og omsorg :)

    klem

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I adore to read them all! <3
xx