Sunday 29 November 2009

Middag + Kino



Min lørdagskveld inneholdt først god middag hos Emilie som Stine og Emilie hadde laget for girlsa Gayong, Silje & meg.
Så var det Twilight, endelig hadde Twilight Saga New Moon kommet på kino, har gledet meg til å se den siden jeg så enern på kinoen. Min lørdagskveld var veldig koselig med mye latter :)
Filmen innebar:
- romantikk
- trekantdrama      
- kjekkaser
- spenning
-  sist men ikke minst Jacob og Edward ( i bar overkropp) bedre kan det ikke bli.




Så nå som jeg har sett den skal jeg fortsette å lese  boka nummer tre, filmen motiverte meg til å fortsette etter en lang pause fra den.


Måtte også bare ta med et hot bilde av Robert Pattinson

2 comments:

  1. Åå! Det var superkoselig! :D Enig med deg! Bra film full av kjekkasser ;)

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I adore to read them all! <3
xx